دوشنبه، آبان ۱۱، ۱۳۸۸

زاینده رود دوباره زنده شد و مردم اصفهان به استقبال آن رفتند.

۶ نظر:

Unknown گفت...

وای چه عکس های تاریخی

Unknown گفت...

دوست عزیز
من خیلی خوشحالم که زاینده رود پر آب شده
اما اینو بدونین فقط و فقط مساله سیاسی بود. قرار بود زاینده رود 6 ماه دیگه شب عید باز بشه اما با توجه به خاطره وحشتناکشون از تظاهرات ها و وجود رودخونه و راه فرار و گشترش مردم به هر جهت باعث شد طوری آب را باز کنند که برای 13 آبان پر باشه.
دقیقا روز قدس من زیر نظر داشتمشون حداکثر تلاشو میکردن ابدا نذارن جمعبت به این طرف رودخونه بیان و رودخونه خشک مشکل خیلی بزرگی بود اما الان با بستن چنتا پل دیگه مشکلی ندارن.
من تو بالاترین عضو نیستم اگر شما یا هر کدام از دوتان عضوه اینو بگه همه بدونن.
به علاوه امروز در دانشگاه اصفهان چنتا بیلبورد بزرگ از آقا دیدم که بزرگ کنارش نوشته بود یار دبستانی از این همه حماقتشون خندم میگیره.!!!

Behzad گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Behzad گفت...

من هم خوشحال شدم . امیدوارم این رودخانه ی زیبا که واقعا در فرهنگ ما ایرانیان جایگاه خاصی دارد و شعرهای زیادی در وصفش سروده شده همیشه همینطور پر آب و زنده باشد و دلهای مردم شیرین سخن و دوست داشتنی اصفهانی را هم همنیشه شاد نگه دارد . بهزاد از مشهد

Unknown گفت...

دوست عزیز لطف بفرمایید پل ابوذر را اصلاح بفرمایید! درستش پل آذر است! این هم لج بازی حکومتی هاست! سال هاست اصفهانی ها می گویند پل آذر! شهرداری اصرار می کند ابوذر، مثل مسجد شاه و امام است. از طرف یک اصفهانی خواهش می کنم عوضش کن!

ناشناس گفت...

تصحیح شد.پل آذر