سه‌شنبه، آذر ۰۳، ۱۳۸۸

هشدار!


قطعه جدید ذخیره ساز اطلاعات در انتهای کابل کیبرد نصب میشود تا کلیه کلمات تایپ شده را در خود ذخیره نماید این قطعه اکثرا در کافی نت ها نمایشگاهها هتلها و فرودگاهها استفاده میشود بنابراین کسانی که در این مکانها اطلاعات حساب بانکی خود را وارد میکنند یا وارد سایتهای مهم دیگر میشوند باید بیشتر مراقب باشند

پس از اینکه شما اطلاعات حساب بانکی را وارد کرده و کامپیوتر را ترک میکنید براحتی میتوان مجددا حساب شما را باز کرد زیرا تمام کلماتی که تایپ کرده‌اید در این قطعه سیاه ذخیره شده است

بنابراین قبل از استفاده از کامپیوتر در چنین اماکنی پشت کامپیوتر را چک کنید تا از عدم وجود چنین قطعه‌ای اطمینان حاصل نمائید
عکس ها را ببینید:

۶ نظر:

ناشناس گفت...

این کار رو با نرم افزار هم میشه انجام داد. شما بهتره روی هیچ کامپیوتری بجز کامپیوتر خودتون که به دقت هم باید ازش محافظت کنید، اطلاعات حساس رو وارد نکنید.برای من عجیبه که چرا برای کاری که به راحتی میشه با نرم افزار انجام داد، سخت افزار ساختند.

ناشناس گفت...

اون عکس شبیه تبدیل PS2 به سوکت قدیمی صفحه کلید است. و اینکه این خبر بیشتر شبیه شایعاتی مانند این است که یاهو مسنجر میخواد حساب مثلا کسایی که فلان پیام را فوروارد نمی کنند ببنده.

ناشناس گفت...

این دقیقا همونی است که نفر قبلی گفته من یه همجین تبدیلی داشتم

سعید گفت...

ناشناس های گاگول ...
من نمیدونم این وسیله چه کوفتیه و چقدر رایج شده ولی چیزی که مشخصه اینه که یه تبدیل نیست، تو عکس مشخصه که هر دو سرش از یه نوعه. چیزی که شما میگید یه سرش سوکت گرد مخصوص موس و کیبورده و سر دیگش یو اس بی.
نرم افزارهایی که این کار رو می کنن به راحتی توسط antivirus ها و antispyware ها شناسایی میشن ولی اگه سخت افزار این کارو انجام بده توسط سیستم قابل شناسایی نیست.
به هر حال باید محتاط بود!

ناشناس گفت...

دوستان کجاش شبیه تبدیل هست؟

ناشناس گفت...

این وسیله فقط تمام چیزهایی که روی کیبورد تایپ بشه رو در خودش و در فایل txt ذخیره میکنه -در جاهای حساس مثل هتلها و سازمانها و ... ازش استفاده میشه تو کافینتها یکم بعیده مگه اینکه طرف خودش اینکاره باشه راه حلشم جدا سازی نیست بلکه زاستفاده ا کیبوردِدر کنترل پنل وتایپ با موس آن است .